ЗА повідомленнями прес-служби департаменту ДАІ МВС, наразі у відомство надійшло понад 700 пропозицій від регіональних підрозділів Державтоінспекції, міністерств, підприємств, профспілок, громадських організацій автоперевізників, автомобілістів і велосипедистів, а також окремих громадян. Пропозиції стосуються організації проїзду перехресть, велосипедного руху в межах проїжджої частини, застосування освітлювальних приладів, технічного стану транспортних засобів, допуску до керування різними категоріями транспортних засобів, порядку їхньої реєстрації, впровадження нових дорожніх знаків і розмітки. Зрозуміло, що більшість з них, так би мовити, «підтасовується» під європейські стандарти -- з огляду на підготовку до проведення майбутнього футбольного чемпіонату «Євро-2012». Втім, зрозуміло й те, що Чернігівщину, а тим більше нашу Носівщину, якщо цей факт і торкнеться, то хіба що лише опосередковано -- швидше за все облаштуванням доріг державного значення, якими до Києва, Харкова та Львова будуть з’їжджатися зарубіжні гості. У тому числі й росіяни та білоруси. На щастя, не так давно одну з наших місцевих головних шляхових магістралей -- Кіпті-Глухів -- вже було капітально відремонтовано, тож тепер всі обласні «дорожні» кошти, швидше за все, підуть на ремонт відрізку дороги Київ-Чернігів-Гомель. Разом з тим зважаючи, що якість решти наших комунальних доріг просто катастрофічна, а рівень фінансування ремонтних робіт складає не більше 10-15 процентів до потреби, то цілком зрозуміло, що дорожникам разом з місцевою владою доведеться продемонструвати неабиякі зразки винахідливості та підприємливості, аби до того часу зробити свої комунальні дороги якщо й не високої якості, то хоч бодай привести їх у безпечний для дорожного руху стан, встановити чи відремонтувати бодай у межах населених пунктів зовнішнє освітлення, розчистити придорожню територію від зарослей кущів та дерев. Отож до того часу, поки всього цього не буде зроблено, що-що, а правил обмеження швидкості руху транспорту в населених пунктах та за його межами наші водії таки будуть дотримуватися. Хоча б з огляду на дорожні ями та баюри, які ні наш «Райавтодор», ні комунальне підприємство при міській раді та за домовленістю з нею, знову ж таки через відсутність фінансування теж ще не скоро позасипають… НА знімку: ось вони, зразки наших комунальних доріг, якими, до речі, щодня їздять на роботу та назад не один з наших місцевих начальників…
|