Сьогодні, в суботу 11 червня, у першого заступника міського голови Бокотька А.А. відбулась нарада з представниками ініціативних груп по створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків. На нараді були обговорені організаційні питання, роздано документи за якими належить працювати на першому етапі створення ОСББ. На нараді були присутні представники близько 20 багатоквартирних будинків.
Кому набрид безлад і безгосподарність, які панують у вашому будинку та на прибудинковій території? Хто не хочете миритися з халатністю комунальників? Кого не задовольняє рівень житлово-комунальних послуг? Хто хоче знати, куди ідуть гроші, які ви щомісяця виплачуєте за утримання житла? – В такому разі, у того є шанс взяти справу у свої руки. Створити ОСББ ( Об єднання співвласників багатоповерхових будинків будь-якої форми власності з числа тих, хто приватизував чи придбав квартиру) – шлях до самостійного господарювання на своїй території. Отже для цього треба: 1. Створити ініціативну групу не менше, ніж з 3-х осіб –власників житла. Провести агітаційно-роз’яснувальну роботу серед мешканців, попередньо склавши список. Розробити проект статуту ОСББ. Знайти кандидатів у правління. 2. Провести загальні установчі збори, де буде основне питання –затвердження статуту.( типовий статут ОСББ- на нашому сайті: http://arhizhkgnosadm.at.ua/load/stvorennja_osbb/10-1-0-73). Збори вважатимуться легітимними, якщо на них присутні не менше 50% власників квартир будинку. Якщо немає кворуму – назначається інша дата. Рішення приймається шляхом поіменного голосування –кожен має один голос , незалежно від площі або кількості власності в будинку. Рішення вважається затвердженим, якщо за нього проголосували не менше 2/3 присутніх. Не пізніше як за 14 діб до проведення зборів письмово (під розписку) попередити всіх мешканців листом , у якому повідомити хто ініціатор проведення зборів, коли і де вони відбудуться, порядок денний. 3. Зареєструвати ОСББ у відповідних державних органах.: Перелік документів: Реєстраційна карточка-заява (зразок оформлення надано в постанові Кабміну від 11.10.2002 №1521 „Про реалізацію ЗУ „Про ОСББ”, додаток№1); Список членів ОСББ, складений відповідно до постанови Кабміну №1521 (додаток №2); Протокол установчих зборів з рішенням щодо створення ОСББ; Два оригінала та п ять копій статуту об єднання. Відкрити банківський рахунок ОСББ, куди буде перераховуватися квартплата мешканців. 4. При прийняти свого будинку на баланс ОСББ ,необхідно: - скласти акт прийому-передачі комісією ,у складі якої будуть і працівники РДА, яка визначає технічний стан будинку .Згідно якого необхідно вимагати капітального ремонту. - Укласти договори про надання комунальних послуг з постачальниками холодного та гарячого водопостачання,каналізації,теплопостачання, електропостачання, газопостачання та ін. – і господарюйте!
Питання, що виникають при створення ОСББ, можна задати в коментарях до цього матеріалу.
|