Я завжди довіряю людям і вважаю, що добрих, порядних, чесних -- у світі значно більше. На жаль, буває, що зустрічаються зовсім протилежні, від чого надовго залишається гіркий осад в душі. Хочу розповісти, як мене «пошили в дурні». Можливо, це допоможе комусь такому ж довірливому у житті. Тим більше, про подібний випадок, який трапився зі мною, я почула вже згодом. …До нас завітав монтер району електромереж О. О. Василенко, аби поміняти електролічильник. Здавалось, милий, ввічливий молодий чоловік зробив свою справу. Ми з чоловіком йому подякували, навіть з чайовими, так би мовити. Пізніше виявилося, що прикро помилились у його порядності, бо скоро із РЕМ прийшов рахунок за використані 633 кВт електроенергії. І це тоді, коли, як буквально перед цим повністю розрахувалася за спожиту у березні. Та й щонайбільш використовували ми при регулярних перевірках лічильника контролером до 300 кіловат. А тут відразу вдвічі більше. Звернулася я в РЕМ, а лічильник уже в Чернігові. При мені передзвонив відповідальний керівник за адресою, переговорив з колегами, а мені зауважив, завітайте, мовляв, після свят -- з’ясуємо вашу проблему остаточно. Але вже другодні переказали, що все правильно, платіть за останні показники, зафіксовані монтером, інакше -- знеструмимо подвір’я. Не збідніємо, заплатимо. Водночас запитуємо у вас, шановні керівники РЕМ і у ваших чернігівських господарів: чому ваш монтер не чинив порядно й пристойно, повідомивши, що ми понад 600 кіловат використали за кілька днів після повного розрахунку, зафіксованого контролером, запропонував нам розписатись, як належить. Адже так чинять газівники й, певна річ, це вимагається службовою інструкцією. Складається враження, що це у «ваших правилах». Чому ж ви нарікаєте на крадіїв електроенергії, боретесь із ними справедливо й самі йдете їхнім шляхом? Бог суддя цьому Василенку О. О. І розповідаю це, швидше, не для керівників РЕМ, які, вже зрозуміло, хочуть залишити «чистеньким» свій мундир. Розповідаю це для людей, аби не були такими довірливими в подібних випадках і схожих. Довіряйте, але й перевіряйте, аби не залишитись ошуканими. Валентина ДУБОВИК. м. Носівка. Резонанс Це - наклеп! Шановна Валентино Дубовик! Дуже вдячний вам за статтю «Дорога плата за довір’я», хоча вона й не справедлива. Майже чотири роки я працюю електромонтером по заміні та експлуатації приладів обліку Носівського РЕМ, але й досі, час від часу, дивуюся поведінці жителів Носівки. От і цього разу, завітавши 21.04.2010 р. за адресою провулок Кобизький шлях 4, після кількох невдалих спроб, нарешті, застав жительку В. Дубовик вдома. Як завжди, привітався та пояснив мету свого візиту. Як з'ясувалось, електролічильник господині знаходиться за гардеробом та ще й в недоступному місці, на висоті значно вище 170 см від підлоги, що передбачено Правилами користування електроенергією. Відразу після заміни, оформлюючи належні документи, я зауважив, що господарі цього будинку мають значну недоплату за спожиту електроенергію. Та Ви запевнили в тому, що кілька днів тому за все розрахувались, а Ваш чоловік, уважно перевіривши їх з даними обох лічильників, поставив свій підпис у документах. То в чому ж моя вина? І що я у Вас «вкрав»? Зняті електролічильники перевіряються майстром, а також в Чернігові на складі. Та і ці перевірки підтвердили те, що я все записав правильно. Тому, можливо, було б краще, якби Ви направили своє звернення не до мене, а до Вашого дільничного контролера. Адже більш ніж півроку щомісяця Ви сплачуєте за електроенергію 270-275 кВт. Невже абсолютно однакова сума може бути у січні і в березні? Все це наводить на думку, що контролер з минулої осені не був у Вашому будинку. Тому було б краще, якби Ви спочатку уважно розглянули свої квитанції про оплату електроенергії, а вже потім висували звинувачення в тому, що Вас «обікрали». До речі, в Європі за подібні наклепи звертаються до суду, що варто зробити й мені, адже з нашими людьми по- іншому не можна. Олександр ВАСИЛЕНКО, електромонтер району електромереж.
|