У червні минулого року в області було створено Державну житлово-комунальну інспекцію. Основним її завданням є участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства та здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядку та правил у сфері житлово-комунального господарства. Так, тільки з початку нинішнього року нами було проведено 9 планових та 45 позапланових перевірок дотримання вимог законодавства суб’єктами житлово-комунальних послуг. За їх результатами було надано 9 пропозицій органам місцевого самоврядування та місцевих держадміністраціям щодо усунення недоліків та покращення роботи у сфері житлово-комунального господарства, а також зроблено 11 приписів самим суб’єктам житлово-комунального господарства, 5 з яких вже виконано, інші виконуються. Внаслідок проведених нами перевірок споживачам було повернуто коштів за послуги, які не надавалися, або надавалися не в повному обсязі на суму 3,4 тисячі гривень. Крім усього, протягом нинішнього року до нашої інспекції надійшло 73 звернень громадян та 17 доручень органів влади, які були своєчасно розглянуті та по них надані роз’яснення або вжиті заходи. Тож якщо у вас з’явилися питання чи виникли проблеми у сфері житлово-комунальних послуг, прохання звертатися до нашої інспекції. Контактні телефони у Чернігові: (0462) 678-448; 699-243. Анатолій Лось, начальник Державної житлово-комунальної інспекції у Чернігівській області.
|