Переваги залізниці і сьогодні, в епоху новітніх технологій, важко переоцінити, надто для жителів таких периферійних містечок, як наше, більшість жителів якого щодня їздить потягами на роботу. Щоправда, останнім часом такі поїзди теж стали далеко не дешевим задоволенням: від Носівки до Києва квіток коштує 9,40 грн., до Ніжина -- 4,80 грн. Останнє підвищення вартості відбулося на початку жовтня, а загалом протягом року квитки подорожчали на 40 відсотків. Втім навіть такі вимушені заходи керівництва Укрзалізниці для вирішення проблеми збитковості пасажирських перевезень не змогли повністю вирівняти ситуацію. Хоч надходження від продажу квитків таки дещо збільшилися, констатує начальник залізничної станції Носівка І.І.Потильчак.
-- Підвищення вартості квитків, заслони на перонах, профілактичні місячники таки дещо спростили на нашій станції надзвичайно складну ситуацію з перевезенням безбілетних пасажирів. У порівнянні з минулорічними показниками цьогорічні результати дев’ятимісячної роботи показують кількаразове збільшення продажу квитків на потяги міжміського сполучення й відповідно грошові надходження, більші на 80 тисяч гривень. Разом з тим, це крапля в морі, враховуючи, що кожного дня зі станції Носівка вирушають на потягах в обидва напрямки близько двох тисяч чоловік, а квитки з них купують не більше 300 чоловік! Судячи з цього, про прибутки нам ще довго мріяти -- як мінімум до того часу, доки не зміниться ставлення до цієї проблеми людей. А доти працюємо у вже звичному режимі збитковості, обгороджуючись турнікетами та заслонами.
Торкнувшись фінансового питання, слід відзначити, що і по навантаженню вагонів йде по наростаючій проти минулого року -- навантажено зерна на 60 вагонів більше, що становить 121,8 відсотка у порівнянні з 2008 роком. Це основне джерело наших надходжень. А ось вивантаження навпаки зменшилося на 48 вагонів, що пов’язано з роботою Носівської філії «Райавтодору», яка цього річ не отримала жодного вагону.
Разом з тим, крім цих турбот маємо й чимало інших, зокрема з благоустроєм пристанційної території. Скільки вже говорено-переговорено з власниками торговельних точок, розташованих на ній, щодо вивезення сміття з магазинів, заключивши договори з комунальним господарством. Та і нині маємо те, що мали: відходи або ж спалюють прямо на території станції, або ж захаращують наші контейнери. Як кажуть, це вже питання сумління, зрештою порядності. Працівники станції регулярно прибирають усю територію, в цьому році спільно з працівниками організацій міста розчистили лісосмугу обабіч колії в напрямку до цукрового заводу.
-- Тим більше на цьому тлі вагоміша і цінніша праця залізничників, результати якої споглядає і відчуває на собі кожен пасажир, який з впевненістю сідає в потяг…
-- Безперечно. Я особисто гордий тим, що працюю з людьми надійними, сумлінними, кваліфікованими. До речі, переважно жінками, адже з дев’ятнадцяти чоловік колективу станції чоловіків лише два -- я та черговий по станції Яков Святославович Юла, трудовий стаж якого вже більше двадцяти років. Хочеться особливо відмітити і касира товарно-вантажної каси Альону Анатоліївну Бублик, яка працює всього п’ять років, однак зуміла за цей час зарекомендувати себе з найкращої професійної сторони. Вже не уявити наш колектив і без касирів квиткових кас Валентини Миколаївни Вовкогон та Любові Михайлівни Єсич, інших. А вже про порядок на станції добросовісно дбають три станційні працівниці: Тетяна Миколаївна Воронка, Віра Іванівна Свирид та Наталія Володимирівна Свирид. І так можна сказати про кожного, тому в переддень нашого професійного свята щиро і від усієї душі вітаю всіх працівників залізничної станції Носівка з побажанням усіляких гараздів у родинах і на роботі. Нехай ваша вахта на залізниці завжди буде спокійною і надійною.
Т. ДАНІШ.