Меню сайту
Наше опитування
Найбільша шкода об'єкту благоустрою
Всього відповідей: 17
Банери

Носівські сайти
Погода
Погода Носівка Прогноз погоди у Чернігові Прогноз погоди у Києві
Головна » 2009 » Березень » 23 » ПРОЇЗД ТРЕБА ОПЛАЧУВАТИ
12:24
ПРОЇЗД ТРЕБА ОПЛАЧУВАТИ

Впродовж лютого--березня Південно-Західна залізниця проводить місячник по попередженню безквиткового проїзду по станції Носівка.

 За день лише наша станція обслуговує понад три тисячі пасажирів. В той же час квитків продається 132! Лише за березень нинішнього року кількість проданих квитків зменшилася проти минулорічного на 15%.

 І це при тому, що вартість квіитка до найближчої станції становить 3гривні 10 копійок, а від носівки до Києва -- трохи більше п’яти гривень. Залізничниками розроблена ціла система зацікавлення пасажирів. Зокрема, абонементні квитки, квитки вихідного дня тощо, вартість яких дорівнює сумі сплачений чергових трьох гривень у вагоні контролерам.

 Зайве говорити, що будь-який транспорт -- оплачується. Щоб дістатися приміським автобусним сполученням треба заплатити у кілька разів більше (ціна квитка до Ніжина -- 7 гривень, до столиці -- 30). І без білета вас ніхто не повезе. Чому ж залізничний транспорт, враховуючи його затратність, і разом з тим доступність широким верствам населення, залишається пріоритетним для „зайців”?

 В результаті залізничники мають йти на непопулярні заходи -- від заслонів на посадочних платформах, рейдів працівників залізниці, міліції та воєнізованої охорони в електропоїздах і до відміни електропоїздів. Так, у другому півріччі минулого року було відмінено або переведено у розряд підвищеного комфорту чотири пари електропоїздів у ніжинському напрямку.

 Зайве переконувати всіх у доступності залізничного транспорту, проте пасажири мають усвідомити: ми живемо в час, коли кожна послуга має бути оплачена і це не чиясь забаганка -- норма, яка зобов’язує до виконання.

І. ПОТИЛЬЧАК,

начальник станції Носівка.

  "Носівські вісті"

Переглядів: 658 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2 VasilVas  
Тільки оце зараз побачив, що помилився у розрахунках. Тому виправляю: отже 3 тисячі хвилин, це на 5, а 50 годин! Тому розмова про чергу з вечора не є доречною. Дві доби останній пасажир має вистояти у черзі! Фантастика!
А 5 годин має стояти у черзі 300-й пасажир. Тобто, якщо всі пасажири будь-якої вранішньої електрички (а їх може бути 2-3 сотні) вирішать взяти квитки, то каса зможе їх видати не більше 30-ти. Не будуть же люди приходити на електричку раніш, ніж за пів-години... Якщо серйозно, то проблема не така вже й проста.

1 VasilVas  
Цікаво, якщо понад три тисячі носівських пасажирів вишикуються за квитками до єдиного касового віконечка - через скільки часу останній з цих пасажирів візьме квиток? Це легко підрахувати: якщо на одного пасажира буде витрачатись по 1 хвилині, то потрібно, як мінімум, 3 тисячі хвилин, тобто 5 годин.
Черги за квитками прийдеться займати з вечора. І стояти всю ніч.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
теги
Календар
«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Мережі
Пошук
Годинник
Статистика
Счетчик PR-CY.Rank
PR-CY.ru
 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів
 
 
Архітектор © 2008-2024