13 фраз, які не варто говорити в офісі - 13 Березня 2013 - Сайт відділу
 
Меню сайту
Наше опитування
Як ви оцінюєте роботу Носівської РДА
Всього відповідей: 23
Банери

Носівські сайти
Погода
Погода Носівка Прогноз погоди у Чернігові Прогноз погоди у Києві
Головна » 2013 » Березень » 13 » 13 фраз, які не варто говорити в офісі
13:06
13 фраз, які не варто говорити в офісі
Підбір виразів, які вимовляють люди, щоб домогтися своєї мети, іноді може мати вирішальне значення. В офісі будь-якого співробітника важливо усвідомлено вибирати слова і фрази, щоб не поставити себе або співрозмовника в скрутне становище.

На основі книги американки Дарлін Прайс «Добре сказано! Презентації і розмови, які приносять плоди» видання Forbes підібрало 13 самих простих цитат, які, незважаючи на правдивість і щирість, можуть нашкодити вашому іміджу і негативно вплинути на кар'єру.

«Це нечесно»

Їй підвищили зарплату, а вам ні. Його заслуги визнали, а ваші ні. У одних людей є їжа, а інші голодують. Несправедливість зустрічається на роботі і в усьому світі кожен день. Замість того щоб говорити: «Так не чесно», зберіть документи, що підтверджують факти, сформулюйте проблему і надайте переконливі докази людині чи групі людей, які можуть вам допомогти.

«Це не моя проблема», «Це не моя робота», «Мені за це не платять»

Безтурботна, відсторонена і спрямована тільки на власні інтереси поведінка швидко обмежує просування по службі. Це не означає, що ви зобов'язані негайно на все погоджуватися. Але й слово «ні» варто вимовляти у відповідь на прохання тільки після того, як все ретельно зважили. Не варто відповідати, наприклад: «Ви, напевно жартуєте. Мені за це не платять». Набагато краще на співрозмовника подіє фраза: «Я із задоволенням допоможу. Зараз я працюю над питаннями А, В, С. Скажіть, який з них мені треба відкласти, поки я буду виконувати ваше нове доручення?» Таким чином ви ясно висловите свою готовність до роботи в команді та бажання допомогти, але в той же час нагадаєте начальнику про вашу нинішню роботу і про те, що йому необхідно ставити реалістичні завдання.

«Мені здається ...» (при спілкуванні з клієнтом)

Ось дві цитати на одну і ту ж тему: «Мені здається, що наша компанія могла б бути для вас хорошим партнером» і «Я вважаю / Я знаю / Я впевнений, що наша компанія буде для вас хорошим партнером". Різниться лише початок фрази, проте друга формує у клієнта чітку думку про вас і вашу компанію.

«Нема за що»

Коли хтось дякує вам, то ввічливою і привітною відповіддю буде «Будь ласка». Це слово має на увазі, що вам було приємно допомогти людині і що ви приймаєте його подяку. А поширена в звичайних розмовах фраза «Нема за що», можливо, теж несе подібний сенс, але він в ній не відчувається. Фраза «Нема за що», по суті, відкидає подяку іншої людини і має на увазі, що подібна ситуація в інших обставинах могла б виявитися проблематичною. Якщо ви хочете, щоб в діловому і світському спілкуванні вас сприймали як виховану і тактовну людину, то відповідайте на подяку словами «Будь ласка».

«Я постараюся»

Уявіть, що сьогодні 30 квітня і ви просите свого приятеля, який зібрався йти на пошту, відправити і вашу податкову декларацію. Якщо він відповість «Добре, постараюся», то ви, швидше за все, вирішите, що вам доведеться відправити лист самому. Чому? Та тому, що в цій фразі закладено можливість невиконання прохання. У своїх розмовах, особливо з керівниками, замініть слово «спробую» на слово «зроблю».

«Він дурень», «Вона ледача», «У мене фігова робота», «Як я ненавиджу цю компанію»

Ніщо не губить кар'єру швидше, ніж грубі оцінки. Вирази на кшталт «Він дурень» не тільки демонструють вашу незрілість, але і можуть призвести до неприємних наслідків і бути сприйняті як спроба розпалити сварку. Намагайтеся уникати злих оціночних висловлювань, які неминуче призведуть до негативної оцінки вас самих. Якщо у вас дійсно є претензії до  когось або до  чогось, то виражайте їх тактовно, стримано і нейтрально.

«Але ж ми це вже робили»

Керівники цінують в своїх співробітниках новаторство, творче мислення та вміння вирішувати проблеми, а ця фраза відразу показує, що ви володієте прямо протилежними якостями: прихильністю до минулого, негнучкістю і вузькістю мислення. Замість зазначених слів скажіть: «Ух ти, цікаво! І як це буде працювати?» Або «Несподіваний підхід. Давайте обговоримо всі "за" і "проти".

«Це неможливо», «Я нічого не можу зробити»

Ви в цьому впевнені? Невже ви дійсно вивчили кожне можливе рішення і вичерпали весь список? Коли ви вживаєте такі негативні фрази, ваші слова створюють песимістичний, пасивний і навіть безнадійний образ. А такий підхід рідко цінують на роботі, адже роботодавці зауважують, цінують і заохочують установку на виконання будь-яких завдань. Спробуйте краще сказати так: «Я із задоволенням ще раз це перевірю», «Давайте обговоримо, що ми можемо зробити в цих умовах» або «Я можу зробити наступне».

«Гей, ви, хлопці!»

Прибережіть таке звернення для дружніх неформальних розмов і намагайтеся уникати його на роботі. Розмовляючи з колегами, будь то ваш начальник, співробітники або клієнти, можна використовувати вирази «ваша команда», «ваша організація» або просто «ви».

«Може, я і не правий, але ...», «Може бути, це нерозумно, але ...»

Подібні вирази знижують значення того, що за ними слідує, і зменшують довіру до вас. Не кажіть: «Може бути, це нерозумно, але я подумав, а чи не провести нам квартальну нараду по інтернету, як ви думаєте?» Замість неї спробуйте обгрунтувати свої рекомендації: «Для зниження витрат на поїздки і більш ефективної роботи я пропоную провести квартальну нараду по інтернету».

«Ви повинні були ...», «Вам слід було ...»

З великою часткою ймовірності подібні слова будуть сприйняті як бажання присоромити когось і звалити на нього вину. В ідеалі ж робоча обстановка повинна створювати відчуття рівності, сприяти спілкуванню людей і роботі в команді. Замість того щоб соромити когось (навіть якщо ці люди і винні), виробіть у себе більш продуктивний безоціночне підхід. Скажіть: «Наступного разу, щоб забезпечити краще планування, будь ласка, повідомте мені про це негайно» або «В майбутньому я б порадив ...»

«Чи не вважаєте ви?», «Вам не здається?», «Так ОК?»

Ці фрази зазвичай сприймаються як ухилення від прямої відповіді і хороші, якщо вам дійсно потрібно схвалення або ви шукаєте підтримку. Якщо ж ваше завдання полягає в тому, щоб впевнено висловити розпорядження і змусити людей подивитися на проблему так, як потрібно вам, сформулюйте своє висловлювання або пропозицію впевнено. Уявіть, якщо фахівець з інвестицій говорить: «Вам не здається, що це хороший спосіб вкласти ваші гроші? Я так і зроблю, якщо ви схвалите». Замість цього вам, напевно, було б приємніше почутищось на зразок: «Подібна стратегія - це розумне інвестування, яке може принести довгострокові плоди. З вашого дозволу, сьогодні до 5 годин вечора я переведу гроші».

«Зараз у мене немає на це часу», «Я надто зайнятий зараз»

Навіть якщо у вас дійсно немає часу, ніхто не хоче відчувати себе менш значущим. Щоб зміцнити позитивні відносини і показати, що ви співчуваєте людині, скажіть краще: «Я з радістю готовий обговорити це з вами, після того як проведу ранкові зустрічі. Можу я заїхати до вас в офіс близько години дня?»
Переглядів: 408 | Додав: Адмін | Теги: фрази, ОФІС, Спілкування | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
теги
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Реклама
Лучшие авто по актуальным ценам
Пошук
Годинник
Статистика
Счетчик PR-CY.Rank
PR-CY.ru
 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів
 
 
О. Кононенко © 2008-2016